söndag 4 december 2011

why do I always do this?

Det här skrev någon för ungefär 10 kilo sedan:
"Gud vad smal du har blivit, fett snyggt! ;) <3"


Men den här helgen har jag ätit, nu är jag tjock. Hej! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar