(allt man inte talar om)
söndag 4 december 2011
why do I always do this?
Det här skrev någon för ungefär 10 kilo sedan:
"Gud vad smal du har blivit, fett snyggt! ;) <3"
Men den här helgen har jag ätit,
nu är jag tjoc
k. Hej!
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
Senaste inlägg
Äldre inlägg
Startsida
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar