lördag 10 december 2011

this is hell




pappa bakade idag. kanelbullar med saffran i, typ... usch, inte min smak alls
jag tycker att russin är jätteäckligt, gillar inte smaken av mandel
(som han strödde över bullarna)
och aaavskyr sådan där sötsliskig sockerglasyr :S
(som han också hade på; apelsinsmak, euw.)



(jag åt sex stycken)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar