måndag 26 december 2011

paska

vaknade imorse av att MS studsade över mig i sängen
(tror även att jag hörde min storasyrra någonstans i bakrunden) 
de ropade och skrattade och tjöt, MS bad mig komma upp 
"vakna vakna vakna VAKNAAA" 


sedan tror jag att hon frågade mig
sovande mig 
om jag inte skulle åka och kolla kläder idag


jag svarade "nej jag kan inte 
jag åt ju igår 
nu är jag för tjock" 
och de skrattade, tror jag allt, min flickvän och min syster 
"du är så rolig, Ella
så rolig och så dum"
som om jag skulle ha dragit ett skämt
som om jag inte skulle ha menat det jag sade

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar