onsdag 21 december 2011

vikt

1,3 och vaaaaaa... ???
jag var övertygad, övertygad, om att jag vägde mer. trodde nästan att jag hade gått upp till 7, 8 eller någonting... ufh.


häromdagen talade jag och Mathilda om mig, hur jag såg ut förr
och när vi kom in på min kropp, för tio kilo sedan
sade hon
att
"du får inte ta det här på fel sätt men
jag tyckte att du var snyggare då"

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar