(allt man inte talar om)
måndag 26 december 2011
satana
jag hade tänkt åka in till stan och köpa kläder idag
men puckobruden gick och åt sig fet
= jag kommer inte kunna lämna lägenheten idag
alls
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
Senaste inlägg
Äldre inlägg
Startsida
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar