Pappa väckte mig strax efter sex imorse, jag var så jädrans trött och jag frös så in helskottaaaaaaaa. Gick och bosatte mig i duschen, försökte tvätta håret men kunte inte sluta skölja det med vatten (frös för mycket då!). När jag väl lyckades få i shampoo i håret, höll jag på att somna flera gånger :p
så uh, jag sköljde håret och gick sedan och lade mig i sängen igen. Satte larm på klockan sju, men - bien sûr - så ringde det inte. Vaknade strax efter nio, och insåg att det vore extremt onödigt för mig att rusa upp och försöka hinna till skolan.
Min samhällskunskap var inställd, så det handlade om en timmes lektion i matte (09:20-10:20) och 45 minuters franska (13:00-13:45).
Jag åkte inte till skolan. Istället gick jag till ICA i centrum för att köpa glass till pappa (hetsåt förut och råkade då kanske eventuellt möjligtvis trycka i mig 5 av hans glassbåtar), någonting som självfallet resulterade i att jag började plocka massa grejer till mig själv. Insåg att jag ville ha mer, och gick därför till Konsum. Större affär med större utbud av större matvaror som kan göra ens kropp så mycket större.
Ja, bam bam pam pam, där köpte jag lite ditt och datt (men ingen glass, för de hade inte den sorten som pappa ville ha...) för samma summa som skulle ge mig mer än en halv limpa cigg och seeeedan drog hem och åt lite ditt och kräktes lite datt och hatade mig själv lite liiiiiite grann.
bam bam bam paaaaawOOoooo
fml
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar