(allt man inte talar om)
torsdag 22 december 2011
vikt
Samma som imorse, om inte något hektogram mer.
Hmpfh.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
Senaste inlägg
Äldre inlägg
Startsida
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar