Kom förresten på att en av anledningarna till att min mage dödar mig just nu, kan vara att jag inte har gått på toaletten (usch usch usch avskyr att nämna sådant här bläää) på två veckor? Det är det jag är van vid, men, nu när plötsligt ätit massvis - utan att spy upp det efteråt - kan det kanske fucka upp (o)balansen inne i kroppen?
Vet ej, men nu ska jag fortsätta äta.
Fml och fuck mig och hoppas att alla ni andra har det bra ändå! Shueeee
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar