onsdag 1 februari 2012

vikt

7,0 och det finns skäl till det
(jag suger)förresten, när jag stod böjd över toaletten
i måndags
började jag att blöda näsblod.

likaså igår.
det kändes lite småläskigt but I donno

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar