(allt man inte talar om)
onsdag 1 februari 2012
vikt
7,0
och det finns skäl till det
(jag suger)
förresten, när jag stod böjd över toaletten
i måndags
började jag att blöda näsblod.
likaså igår.
det kändes lite småläskigt but I donno
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
Senaste inlägg
Äldre inlägg
Startsida
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar