söndag 12 februari 2012

vikt

5,0

mina ögon är runda, det här är
galet jag undrar vad jag vägde igår (mycket mindre än idag, åh helvetes helv...)


idag har jag ätit mer än vad jag har gjort på hela veckan


hetsåt frukost, tappade räkningen på antalet rostade mackor
sedan godis
i mängder
in i badrummet (och efteråt, mammas kommentar om att jag inte behöver försöka dölja det
"alla vet ändå")

efter det har jag

i alla fall
ätit bullar, kakor
en tredjedels muffins
druckit kaffe
inga fingrar i halsen

och ändå
ändå
5,0 


hur
i helvete

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar