(allt man inte talar om)
tisdag 31 januari 2012
vikt
efter 6,0 sköt vikten upp till 6,5 fml
men när jag klev upp imorse så låg den på 5,8 och jag var så glad glad
glad
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
Senaste inlägg
Äldre inlägg
Startsida
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar