Är försenad till skolan.
Försöker göra mig i ordning nu, men det går inte. Kan inte sminka mig, för jag kan inte sluta gråta.
Hittar inga kläder som passar på min kropp och förresten spelar det ingen roll för jag fryser i allt och jag gråter ännu mer för att jag fryser så jag kommer ingen vart hur som.
Huden i mitt ansikte torr, svider och
hatar mig. saltsyra
Trött på det här
Trött på att vara trött på det här
Haha
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar