torsdag 9 februari 2012

vikt

Har lyckats dra på mig någon influensaliknande sjukdom, men febern till trots drog jag ändå ut i iskylan tidigare idag. Kunde inte låta bli; Var tvungen att få väga mig... 
Sent på förmiddagen gick jag alltså hem till pappa, ställde mig på vågen: 

5,8 
(Inget märkvärdigt, fast det var otippat. 
Jag trodde att jag vägde mer.) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar