Har lyckats dra på mig någon influensaliknande sjukdom, men febern till trots drog jag ändå ut i iskylan tidigare idag. Kunde inte låta bli; Var tvungen att få väga mig... Sent på förmiddagen gick jag alltså hem till pappa, ställde mig på vågen:
5,8
(Inget märkvärdigt, fast det var otippat.
Jag trodde att jag vägde mer.)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar