tisdag 21 februari 2012

the enemy in the mirror

btw
jag överlevde gårdagen


(uppenbarligen)
grät och ville sluta leva och allting gjorde så ont och aj aj aj 
men det var väl sådär som det alltid är, flyktigt, det går över, det går alltid över


fick kriga som en galning (jag var verkligen trött på allting) men jag lyckades skaka av mig det 
lyckades hitta kläder, lyckades lämna pappas lägenhet 


utan att ta balkongvägen 
utan att vara inlindad i plåster, kompresser och bandage  


hm
1-0 till mig! (fast snart slår väl livet tillbaka, revanschsugen och sådär










eller
vad säger jag
livet?
det är inte livet som får mig att må dåligt
det är jag som får mig själv att må dåligt 


haha


knas, bruden, knas...


)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar