btw
jag överlevde gårdagen
(uppenbarligen)
grät och ville sluta leva och allting gjorde så ont och aj aj aj
men det var väl sådär som det alltid är, flyktigt, det går över, det går alltid över
fick kriga som en galning (jag var verkligen trött på allting) men jag lyckades skaka av mig det
lyckades hitta kläder, lyckades lämna pappas lägenhet
utan att ta balkongvägen
utan att vara inlindad i plåster, kompresser och bandage
hm
1-0 till mig! (fast snart slår väl livet tillbaka, revanschsugen och sådär
eller
vad säger jag
livet?
det är inte livet som får mig att må dåligt
det är jag som får mig själv att må dåligt
haha
knas, bruden, knas...
)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar