Mh, vikten ligger ju och pendlar där runt 5,0. (4,8-5,2)
Den har gjort det de senaste dagarna.
Jag borde skriva mer, det finns så mycket mer att skriva om, men just nu är jag småtrött och orkar inte alls.
På tisdag nästa vecka ska jag till Prima. Sjuksköterskan ska kolla puls, blodtryck, vikt etc.
Jag har ingen aning om hur jag ska lyckas förklara för henne att jag har gått ner ytterligare sex kilo sedan jag var där senast.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar