torsdag 2 februari 2012

vikt

5,9
det är mysigt
lite ovärt dock att den mest största sannolikhet inte kommer att gå ner vidare mycket idag
men jag har inte tid/energi till att äta-och-sedan-göra-sig-av-med frukost
(och jag har ju fått för mig att det är det enda sättet att få igång min kropps förbränning)
?????
punkt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar