5,9
det är mysigt
lite ovärt dock att den mest största sannolikhet inte kommer att gå ner vidare mycket idag
men jag har inte tid/energi till att äta-och-sedan-göra-sig-av-med frukost
(och jag har ju fått för mig att det är det enda sättet att få igång min kropps förbränning) ?????
punkt
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar