(allt man inte talar om)
söndag 12 februari 2012
chabo!
Kenneths mamma och styvfader var nyss här, med deras hund Chabo.
Jag saknar min hund, jag saknar Rex. Hm.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
Senaste inlägg
Äldre inlägg
Startsida
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar