"Elliis! :D"
Kollar Agnes bilddagbok, hittade bilder från nyår.
Bilder på mig och jag har lust att börja gråta.
Jag är så in i helvetes jävla ful så det är inte ens klokt. Skäms över hur jag ser ut, och nu talar vi inte bara om vikten. (Fast det är helt jävla sjukt, ser jag nu när jag kollar bilderna på mig - jag är ju för fan skitstor, jag trodde att jag åtminstone kunde defineras som "normal" numera, men vad i helvete. Jag ser grotesk ut.) Mitt ansikte, formen, mina drag. Allt är så jävla motbjudande.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar