8,8 och jag borde skriva mer här. Jag känner att jag behöver det,
8,8 och jag är egentligen jätteglad respektive tacksam men känslorna märks inte av.
8,8 och det märks inte på min kropp, vilket gör mig arg.
Det får mig att tänka på muskler som bryts ner och fett som stannar kvar. Brrr... silly girl
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar