(allt man inte talar om)
fredag 20 januari 2012
vikt
6.5
sms som jag fick från min babe igår:
"Träffade madde å anton på bussen å madde pratade som fan om hur smal du är å frågade hur det kommer sig. Jag orkar inte ljuga längre ellaaaaa! Nästa gång hon frågar mig ska jag berätta sanningen ._."
2 kommentarer:
faith
21 januari 2012 kl. 01:34
Håller med din brud.
Svara
Radera
Svar
Svara
Arden
23 januari 2012 kl. 11:12
(sho, seg b-rud såg inte kommentaren förrän nu!)
Vad menar duuu... ? <3
Svara
Radera
Svar
Svara
Lägg till kommentar
Läs in mer...
Senaste inlägg
Äldre inlägg
Startsida
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Håller med din brud.
SvaraRadera(sho, seg b-rud såg inte kommentaren förrän nu!)
SvaraRaderaVad menar duuu... ? <3