fredag 20 januari 2012

vikt

6.5



sms som jag fick från min babe igår:
"Träffade madde å anton på bussen å madde pratade som fan om hur smal du är å frågade hur det kommer sig. Jag orkar inte ljuga längre ellaaaaa! Nästa gång hon frågar mig ska jag berätta sanningen ._."

2 kommentarer:

  1. (sho, seg b-rud såg inte kommentaren förrän nu!)
    Vad menar duuu... ? <3

    SvaraRadera