torsdag 19 januari 2012

vikt

7.4
På något oförklarligt vis har jag gått upp ett kilo sedan igår. Hur?
Jag åt ingenting igår, åt i och för sig frukost idag
men det var ingen hetsätning (och iofs således inte heller några fingrar i halsen...) och en relativt liten portion. Fan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar