måndag 16 januari 2012

vikt

6,9
6,9
6,9
6,9
6,9
6,9
6,9
6,9

Det kan väl ändå inte vara möjligt... ?
EDIT: Vafan. Kollade inlägget ifrån imorse, såg att det var samma siffra. Hade för mig att det var någonting högre då, trodde att jag hade gått ner nu.
(Men det kan väl fortfarande inte vara möjligt?)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar