Jag har inte haft tid (host lögn ork) att skriva de senaste dagarna, men lär göra en snabb resumé senare idag. Just nu har jag dock alldeles för bråttom ouh, ska ha en uppsatsskrivning (argumenterande text, wohO! gonna write bout em damn teenagers under pressure... ej mitt val) i skolan kl 08:15 och jag får absolut inte komma försent. Med de svårigheter jag numera har att komma igång, och avsluta, en uppsats så behöver jag all tid jag kan få. Urghhhh.
(Har dock noll aning om vad jag ska äta till frukost, hjälp hjälp hjälp?!)
Jag ville mest bara komma hit och skriva att hej, vikten ligger på 9,2 och det känns jättebra att den går åt rätt håll! iih _^
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar