söndag 13 november 2011

vikt

grät igår, av smärta
min mage expanderade till 1000 gånger sin vanliga storlek, det gjorde så förbannat ont
fysiskt såväl som psykiskt
Mathilda vägrade låta mig gå till badrummet, för en gångs skull så sket jag i hur det kändes inom mig, hela viktmanin, jag ville bara få bli av med det fysiska som gjorde ont. kunde knappt röra mig, efter någon timme skulle vi gå ut och röka och jag gick som quasimodo för att det gjorde så ont.


fy, vad jag är löjlig.
meneh. vägde mig idag. har gått upp 2,8 kilo.
hora.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar