2,6
Det gjorde inte alls så ont som det borde göra; Antagligen då det inte orsakade något ståhej från sjuksköterskan, "minskat ett halvt kilo sedan sist, det är helt i sin ordning" sade hon och jag blev så glad över att slippa hennes förmaningar och all misstänksamhet.
(Om hon bara visste, om hon bara hade någon aning, om att det egentligen handlade om en viktminskning på flera hundratusen kilo och sedan en ökning på hundratusen till.
Heh, okej, nej, det var väl en överdrift -- men det ligger ändå rätt halvnära sanningen, gör det inte? Jag blir så förbannad på att ingenting syns. Imorse åt jag 100 gram chips till frukost, därpå spydde jag upp dem och sedan dess har jag inte ätit någonting. Jag vill inte äta någonting mer. Någonsin.
Jag kommer att göra det.
Jag suger.)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar