fredag 4 november 2011

vikt :D:D:DD:dd:D

0,3 0,3 0,3 0,3 0,3!!!!!!

jag är så jävla lycklig
jag är så jävla lycklig
jag är så jävla lycklig


äntligen rör det på sig
äntligen händer någonting


"there'll be beauty from my pain"wiiie :]

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar