2,0 igår men sedan var det ju middag och jag
ja, jag klarade det finfint först, åt långsamt och små tuggor
lämnade två tredjedelar av portionen orörd
men på något vis brast det efter någon halvtimme och allting sprack
min baby sov hos mig och förhindrade omedvetet hetsätning (tack)
men vågen visade ändå 3,0 imorse
och jag åt åt åt och sedan bort med allting
nu ska jag ha idrottslektion och jag ska fanemej springa tills jag kvävs
eller svimmar och bara dör.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar