fredag 14 oktober 2011

vikt

Vikten har smygit åt lite alla håll och kanter, främst upp mot 2,5, men nu är den minsann nere på 1,5 igen. (Eller, alltså. Den var där. Sedan åt jag. Nu vågar jag inte kolla igen. Goo-o-o-oooo me.)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar