(allt man inte talar om)
fredag 14 oktober 2011
vikt
Vikten har smygit åt lite alla håll och kanter, främst upp mot 2,5, men nu är den minsann nere på 1,5 igen. (Eller, alltså. Den var där. Sedan åt jag. Nu vågar jag inte kolla igen. Goo-o-o-oooo me.)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
Senaste inlägg
Äldre inlägg
Startsida
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar