fredag 26 augusti 2011

vikt

3,5


jag vill inte fastna här, jag är livrädd för att fastna här. 
varje gång jag kommer ner till runtomkring 1,5 så släpper jag taget och äter mig fem kilo tyngre igen. jag har varit här så länge nu, jag vill inte mer. 
jag vill ner. 


jag ska ner. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar