tittade av någon anledning igenom Widlunds bilder på Facebook
och fick av någon anledning känslan, tanken,
hur skulle mitt liv vara om det var ångestfritt?
inte sådär naivt om-jag-mådde-bra-24/7, men,
utan sådana knasiga attacker som får psykiatrin att undra vad de egentligen ska göra med en?
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar