lördag 20 augusti 2011

exaggerating mhm

tittade av någon anledning igenom Widlunds bilder på Facebook
och fick av någon anledning känslan, tanken,
hur skulle mitt liv vara om det var ångestfritt?
inte sådär naivt om-jag-mådde-bra-24/7, men,
utan sådana knasiga attacker som får psykiatrin att undra vad de egentligen ska göra med en?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar