2,9 -> 3,5 -> 3,2
(Det suger förvisso, men om man tänker på vad jag har ätit - pizza och tårta - och hur lite jag har rört mig - har inte gått ut längre än till loftgången för att röka - så är det väl ändå rätt OK. Begränsade portioner har lett till att magen ser okey ut, så jag är väl klad antar jag.)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar