fredag 29 juli 2011

morgontankar;

Jag har inte vägt mig på mer än en vecka. Det känns helt jävla sjukt. 



    Förresten, ikväll ska jag på fezt och det betyder alkohol. Alkohol betyder kalorier + fyllesug.  
Det är så osäkert, så jobbigt osäkert.

 jag och Anton, under en av de kvällarna då
jag drack trots bättre vetande, tjihoo!

1 kommentar:

  1. Pija [Ephemeral]29 juli 2011 kl. 22:52

    Faktiskt väldigt kul att få ansikten på dig och ms

    SvaraRadera