(allt man inte talar om)
fredag 29 juli 2011
morgontankar;
Jag har inte vägt mig på mer än en vecka. Det känns helt jävla sjukt.
Förresten, ikväll ska jag på fezt och det betyder alkohol. Alkohol betyder kalorier + fyllesug.
Det är så osäkert, så jobbigt osäkert
.
jag och Anton, under en av de kvällarna då
jag drack trots bättre vetande, tjihoo!
1 kommentar:
Pija [Ephemeral]
29 juli 2011 kl. 22:52
Faktiskt väldigt kul att få ansikten på dig och ms
Svara
Radera
Svar
Svara
Lägg till kommentar
Läs in mer...
Senaste inlägg
Äldre inlägg
Startsida
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Faktiskt väldigt kul att få ansikten på dig och ms
SvaraRadera